« Fe vinger | Main | Fastelavnsmasker »

February 10, 2010

Comments

Rakel

Ja de der frynse dimser kan jeg også huske.. De var virkeligt fine, og hvis man nu tager forskellige farver når man laver dem, så bliver de også flotte... Der er nu ikke noget så fint som fastelavnsris.. Det som Frederikke har lavet i år er af mirabelle grene og sørme om ikke den første lille blomst sprang ud igår.. Det dufter helt fantastisk af søde forårs blomster... :)
Hav en go dag...
kh Rakel.

Vita

Ih hvor er de fine. Det skal jeg huske næste år. Mit fastelavnsris fik bare sådan nogle crepstrimler på. Men det er jo SÅDAN der de skal se ud :-)

Marina

Kære Rakel. Hvor yndigt med mirabelle blomster på fasterlavnsriset, det er lige nu midt i vinterkulden man trænger allermest til forårsblomster og mirabelleduft. Vi sætter ikke vores birkeris i vand for så synes jeg de sviner for meget når de skal bruges søndag morgen.

Kære Vita. Crepstrimler er også fine, men de her silkepapirs kvaster de rigtige for mig. Det første år jeg lavede fastelavnsris til børnene kunne jeg slet ikke hitte ud af det og endte med at lave blomster i stedet, men det er vist nok også ret traditionelt. Senere da jeg ikke stod med utålmodige børn fem minutter i rasletid fandt jeg teknikken.

Madame

Hvor er de smukke, Marina - jeg husker dem så tydeligt fra min egen barndom. Måske Bella bør have et fastelavsris lavet af farmor :-)

Marina

MOn ikke hun ville elske det Madame? Og det er så sjovt og nemt at lave fstelavnsris.

The comments to this entry are closed.

FØLG MED PÅ INSTAGRAM

Årstidsblog

  • HVERDAGSMAGI: OPSKRIFTER, KREATIVE IDEER OG SMÅ TANKEFRØ.
Få årets bedste hjemmelavede gløgg med din egen hjemmelavede gløgg ekstrakt. Nem opskrift til den dejligste rødvinsgløgg.
Lav lækre kandiserede æbler. Opskrift med tips og tricks.
OPSKRIFT PÅ SKØNNE ÆBLESKIVER
Klik på nissens dør for ideer til nissedrillerier
OPSKRIFT PÅ RISENGRØD TIL NISSEN
Opskrift på børnevenlige udstiks småkager. 1 dej 5 slags småkager.
Scroll ned for sjove ideer til kalenderlyset.
Opskrift på langtidsstegt andesteg med æbler og svesker. Masser af tips og tricks.
Print gratis numre til julekalenderen og andre ideer til pakkekalendre. Scroll ned for at finde numre til print.
BIND DIN EGEN ADVENTSKRANS. TRIN FOR TRIN DIY.
Opskrift på brunede kartofler. Lykkes hver gang!
Opskrifter på min nye blog Marinas Mad
Masser af juleideer til adventskransen, gaveindpakningen og hjemmelavet julepynt.

Søg på Badut


  • WWW
    example.typepad.com

stats

LinkWithin Related Stories Widget for Blogs
Ekstra dejlig drømmekage med den skønneste topping. Tante novembers yndlingskage!
Masser af opskrifter og ideer til varm chokolade og kakao. Efterårets hyggeligste drik.